Bosch TKA6024V rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TKA6024V rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Arjanbannie 23-05-2015
Geschreven voor: Bosch TKA6024V rood

Apparaat zet lekkere koffie helaas is na 2 jaar het waterreservoir lek. Gevolg kletsnat aanrecht bij iedere koffiezet beurt...

Franeker100 22-03-2015
Geschreven voor: Bosch TKA6024V rood

Al kijkend naar een eventueel nieuw koffie-apparaat zie ik de mijne staan. Ik heb precies dezelfde en al zeker zo'n jaar of 8. Ik ben er altijd zeer tevreden over geweest, hij is nog steeds prima in orde, alleen ik raak er op uitgekeken. Dat kan natuurlijk ook nog.

Hij heeft het altijd uitstekend gedaan en nóg en de kleur blijft ook mooi. Wel af en toe ontkalken met behulp van azijn en dan heb je er een uitstekend apparaat aan.

Sombody6 31-01-2013
Geschreven voor: Bosch TKA6024V rood

Wat een vreselijk Koffie apparaat,ben een bosch fan ,maar deze nooi meer!!!
Lekt aaan alle kanten,de letters zijn al van het filter af ,maakt veel geluid ,spijt allom.
Het handigst is het afneembaar Watervul syateem ,voor de rest een Afrader.
Heb veel bosch melde ik al ,dus dit is een echte min van hen ,zal hem dus niet adviseren

lex seerden 22-09-2011
Geschreven voor: Bosch TKA6024V rood

We zijn erg tevreden over dit koffiezet apparaat,er is slechts 1 min puntje als de glaskan breekt is deze bijna net zo duur als een nieuw koffie apparaat. dus kun je dan beter een nieuwe kopen.smaak van de koffie is erg goed en hij is gebruiksvriendelijk.

Annemieke36 02-05-2007
Geschreven voor: Bosch TKA6024V rood

De koffie is heet, handig afneembaar waterreservoir, mooie vormgeving. Het apparaat maakt soms wat lawaai, net of hij ontkalkt moet worden, maar dat vind ik niet storend. Goed apparaat voor een goede prijs.

Liza4 10-04-2007
Geschreven voor: Bosch TKA6024V rood

Koffie blijft goed heet. Aroma instelbaar. Uitneembaar filter en afneembaar waterreservoir ideaal. Koffiekan schenkt goed zonder te druppelen.